Açık Pozisyonlar
Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanı

Kurum/Kurumlar için hazırlanacak olan dijital pazarlama ve sosyal medya çalışmalarının temellendirilmesi, hayata geçirilmesi, güncelliğinin ve sürekliliğinin sağlanarak, girişlerinin yapılması, teknoloji ve trendlere marka adaptasyonunun sağlanması

Detaylı bilgi için tıklayınız.

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanı


Pozisyonun Görev ve Sorumlulukları

1. Dijital Pazarlama kapsamında ;

Web Sitesi,
Mobil Pazarlama,
Arama Motoru Pazarlaması (SEM) ve Optimizasyonu (SEO),
E-Posta Pazarlaması,
Online Reklam İçerik Giriş ve Uygulamaları,
Google Analytics, Adwords, Adsense Analiz ve Raporlanması
Mobil Uygulama (Iphone, Ipad, Android, vs.) Teknik Kontrolleri, İçerik Düzenlemeleri ve Güncellemelerin Sağlanması,
Dijital Mecra Satın Alması ve Online Reklam Oluşturulması  (Sosyal Medya Reklamları, Google Adwords, Online Mecralar, vs.),

Seeding, Sözlükler, Forumlar ve Bloglar için Çalışmalar Yapılması,

Şirket Bünyesinde Bulunan Web Sitelerinin, Micro Sitelerinin Ve Blogların Sayfa Genel Tasarımları, Dinamik Tasarımları (Flash, vs), Yazılım Çalışmalarının Koordinasyonu, Aylık Bakım Çalışmaları, Yeni Teknolojilere Entegrasyonu,

Şirket Bünyesinde Bulunan Web Sitelerinin, Blogların, Micro Sitelerin ve Sosyal Ağların Arama Motoru Optimizasyonu ve Arama Motoru Pazarlamaları,

Kurum İçi/Kurum Dışı e-Bülten Veri Toplama Çalışmalarının Yapılması, Tasarım Süreçlerinin Yönetilmesi, Dil Çevirilerinin Yapılması, Gönderiminin Sağlanması,

Kurum İçi/Kurum Dışı Yapılacak Viral Pazarlama Çalışmaları Hazırlanması

Monitoring Çalışmalarının Yürütülmesi,

Dijital Müşteri İlişkileri Süreç Takibi ve Raporlanması

2. Sosyal Medya kapsamında ;

Kurum Sosyal Medya Hesaplarının Yönetimi, İçerik Planlaması, Üretilmesi, Girişlerinin Yapılması, Anlık Takip Ve Aksiyon Hizmeti, Kriz Yönetimi ve Raporlama Çalışmaları,

Online Reklam Çalışmaları, İnteraktif Reklam ve Promosyon Uygulamaları

Pozisyon Genel Bilgileri

Görev Sahibi: Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanı

Bölüm: Pazarlama ve Kurumsal İletişim

Çalışma Şekli: Tam Zamanlı

Çalışma Yeri: İzmir

Pozisyon Gereklilikleri

Deneyim Süresi:  3-5 Yıl

Öğrenim Düzeyi: Lisans

Yabancı Dil: İngilizce 

 

Bu pozisyona başvurmak istiyorum
Grafik Tasarım Uzmanı

Kurum/Kurumlar için hazırlanacak olan her türlü grafik ve tasarım çalışmalarında adaptasyon ve uygulama, bu süreçte sektörde gelişen yeni teknolojileri takip etme ve ihtiyaca göre adaptasyonların talebinin sağlanması, kreatif ve dijital ajans ile işbirliği ve koordinasyon içinde olma, baskılı işlerde tedarikçiye giderek onay verilmesi, kurumun görsel standardizasyon ve arşivinin (hard copy ve elektronik ortamda) oluşturulması, sürekliliğinin sağlanması

Detaylı bilgi için tıklayınız.

Grafik Tasarım Uzmanı


Pozisyonun Görev İçeriği ve Sorumlulukları:

Brief ve beklentilere uygun, yaratıcı, farklı, dikkat çekici dijital ve gereğinde baskı için grafik tasarım işlerini yapmak,

Dijital iletişim kapsamında yer alan faaliyetleri, markaların hedef ve stratejileri doğrultusunda  yürütülmesine destek olmak,

Web sitesi için banner, pop up, görsel içerik çalışmalarını aldığı brif doğrultusunda hazırlamak,
Sosyal medya içerik paylaşımları için görsel hazırlıkları aldığı brif doğrultusunda hazırlamak,

Marka/Markalar için ihtiyaç duyulan her türlü tasarımı oluşturmak, bunların adaptasyonlarını sağlamak,
Baskı öncesi hazırlık yapmak, işlerin baskıya gidiş modellerini iyi bilmek ve hazırlamak, işin baskı onaylarını vermek,
Şahit numune dosyalarının koordinasyonunu sağlayarak var ise ilgili birimler ile paylaşmak ve kurumsal standardizasyonu sağlamak,
İlan (gazete,dergi vs.) ve dijital platform gibi reklam çalışmalarında gerekirse ebat/dil uyarlamalarını gerçekleştirmek,
Satış Konsept kapsamında dekor uygulamalarını operasyonlarda gerçekleştirmek,
Her türlü profesyonel foto çekim çalışmalarında tedarikçi ile iletişim ve koordinasyonu sağlamak,
Yapılan tüm çalışmaların elektronik/hard copy ortamda süresiz arşivini tutmak

Genel Nitelikler

Üniversitelerin Grafik Tasarım veya Görsel İletişim Tasarımı vb. bölümlerinden mezun,
Dijital alanda, özellikle interaktif kampanya, sosyal medya kampanyası ve web sitesi tasarımı alanlarında 3-5 Yıl ajans deneyimli,
Görsel + sözel açılardan yaratıcı, bütünsel, smart, farklı, dikkat çekici, cool, bakabilen,
Duyguları yakalayabilen ve duygulara dokunabilen,
Briefi çok iyi dinleyen ve anlayan, bunu işine yansıtabilen, fikirlere yalın, temiz sunuma, anlatıma dönüştürebilen,
Photoshop, Illustrator, InDesign Flash, 3Dmax, Photoshop, Freehand, Autocad, Corel Draw programlarını çok iyi kullanabilen,tercihen After Effects kullanabilen, Gif ve orta düzeyde video hazırlayabilen, grafik tasarım, grafik uygulama, dijital, mobil ve baskı tekniklerine hakim,
Detaylara titizlikle dikkat eden, analitik, girişken ve sorumluluk sahibi,
İletişimi güçlü, olumlu, çözümcü, paylaşımcı tutum ve tavra sahip,
Dijital pazarlamaya, kreatif trendlere hakim ve teknolojiyi ve yenilikleri yakından takip eden,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
Tercihen iyi İngilizce bilen,
Erkekler adaylar için askerliğini tamamlamış olması tercih sebebidir. 

Pozisyon Genel Bilgileri

Görev Sahibi: Grafik Tasarım Uzmanı

Bölüm: Pazarlama ve Kurumsal İletişim                                                                                                                              

Çalışma Şekli: Tam Zamanlı

Çalışma Yeri: İzmir

Pozisyonun Gereklilikleri

Deneyim Süresi:  3-5 Yıl

Öğrenim Düzeyi: Lisans

Yabancı Dil: İngilizce 

Bu pozisyona başvurmak istiyorum

Bizi sosyal medyada takip edin

bizi sosyal medya adreslerimizden takip edebilirsiniz.